Інтернет в Укртелеком – питання та відповіді

Як підключити Інтернет Укртелеком?

Попередню заявку на онлайн підключення Інтернет Укртелеком можна подати саме зараз:

Подати попередню заявку на підключення послуги Інтернет в Укртелеком можна за телефоном: (044) 392-92-25 або телефонів регіональних кол-центрів, представлених у розділі Контакти.

Укртелеком сьогодні. Чи можна підключити Інтернет?

У складних та небезпечних умовах війни зв'язківці продовжують виконувати свою роботу, щоб у Ваших будинках був доступ до Інтернету. Укртелеком обслуговує підключених абонентів, а також приймає заявки на нове підключення до Інтернету там де це безпечно та можливо.

Чи буде працювати Інтеренет від Укртелеком під час відключення електрики?

Інтернет Укртелеком працюватиме при відключенні електрики лише за можливості користувача заживити роутер – тобто, має бути наявний спеціальний перехідний кабель-перетворювач і павербанк відповідної потужності. У разі, якщо дані умови не виконані, під час відключення електроенергії Інтернет не працюватиме.

Як заживити роутер дивитись інструкцію тут.

Яка максимальна швидкість Інтернету в Укртелекомі?

Кабельний Інтернет від Укртелеком дозволяє забезпечувати швидкість Інтернету – до 1 Гбіт/с (1024 Мбіт/с). Швидкість з'єднання залежить від адреси та технології підключення.

Як вибрати найкращий тариф Інтернет?

Підібрати найкращий домашній Інтернет можна за допомогою наших консультантів. Надішліть нам заявку, ми зв'яжемося з Вами та запропонуємо оптимальний тарифний план.

Як швидко відновиться зв'язок після оплати заборгованості за Інтернет?

Якщо Вам відключили Інтернет Укртелеком за несплату, здійсніть необхідний платіж. Активація послуги здійснюється протягом одного робочого дня після зарахування коштів на особовий рахунок.

Як сплатити за Інтернет Укртелеком?

Оплата за Інтернет Укртелеком здійснюється за допомогою банківської картки VISA або Mastercard через платіжні сервіси Portmone та Easypay.

portmone

easypay

Також поповнити баланс Інтернет Укртелеком можна в Приват24 або в системах Інтернет-банкінгу інших банків.

Як змінити тариф Інтернет Укртелеком?

Щоб змінити тариф Інтернет Укртелеком необхідно звернутися до Контакт-центру за номером: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються згідно з тарифами Вашого оператора).

Як налаштувати роутер Укртелеком?

Інструкція з підключення та налаштування роутера Укртелеком: Huawei, ZTE.

Яка гарантія на модем, придбаний в Укртелеком?

Якщо Ви придбали модем Укртелеком за стандартну вартість, гарантія становить 12 місяців. Якщо ви взяли обладнання у користування на умовах оренди, гарантія складає 24 місяці.

Що може впливати на швидкість Інтернет від Укртелеком?

  • Швидкість Інтернет Укртелеком у Вашому тарифному пакеті.
  • Технічні характеристики Вашого WI-FI роутера.
  • Некоректно налаштована антивірусна програма або встановлення кількох антивірусів одночасно.
  • Завантаження певного сайту, який Ви бажаєте відвідати.
  • Спроба одночасного завантаження кількох файлів великого обсягу.

Чому не працює Інтернет Укртелеком?

  • Інтернет Укртелеком надається по телефонній лінії, перевірте, чи телефон працює. Якщо працює, виконайте наведений нижче крок. Якщо ні, зателефонуйте до Контакт-центру за номером 0 (800) 506 800.
  • Надання послуг може бути обмежене у зв'язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна зателефонувавши до Контакт-центру за номером 0 (800) 506 800.
  • Причиною можуть бути перепади напруги. Відключіть модем живлення на 3-5 хвилин, увімкніть і перевірте, чи відновилася послуга. Якщо ні, перейдіть до наступного кроку.
  • Причиною складнощів можуть бути налаштування обладнання. Перевірте, чи правильно написані налаштування на Вашому роутері.
  • Якщо послуга надається по телефонній лінії, можливо розійшлося з'єднання між розеткою та спліттером, між спліттером та роутером. Від'єднайте спліттер від телефонної розетки та від роутера. Підключіть роутер безпосередньо до телефонної розетки. Перевірте, чи з'явився доступ до Інтернету за такого варіанту. Якщо доступ до Інтернету відновився, рекомендуємо замінити спліттер. Якщо доступ до Інтернету не відновився, рекомендуємо зателефонувати до Контакт-центру за номером 0 (800) 506 800.

Якщо ви зробили всі кроки, вказані вище, але Інтернет ще не працює, рекомендуємо викликати майстра за номером 0 (800) 506 800.

Як поставити на паузу Інтернет в Укртелеком?

Щоб тимчасово призупинити надання послуги Інтернету від Укртелеком, необхідно залишити відповідну заявку, зателефонувавши до Контакт-центру за номером: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються згідно з тарифами Вашого оператора).

Як розблокувати Інтернет Укртелеком?

Щоб розблокувати Інтернет та знову користуватися послугою, необхідно звернутися до найближчого відділення Укртелекому або зв'язатися з нами за телефоном Контакт-центру: 0 (800) 506 800.

Як вимкнути Інтернет Укртелеком?

Щоб відключити Інтернет Укртелеком, необхідно звернутись до найближчого відділення Укртелеком. Дізнатись адреси відділень Укртелеком можна за телефоном Контакт-центру: 0 (800) 506 800 або на сторінці Контакти.

Як вимкнути телефон Укртелеком?

Щоб відключити телефон Укртелеком, необхідно звернутись до найближчого відділення Укртелеком. Дізнатись адреси відділень Укртелеком можна за телефоном Контакт-центру: 0 (800) 506 800 або на сторінці Контакти.

Яке обладнання надається в Укртелеком?

Обладнання Укртелеком для користування Інтернетом та перегляду Інтерактивного телебачення

Повернення обладнання Укртелеком

В яких одиницях вимірюється швидкість Інтернет і скільки можна завантажувати за секунду в Укртелеком?

Залежно від пакету Інтернет швидкість завантаження дорівнює:

20 Мбіт/сек = 2,5 Мегабайт/сек
50 Мбіт/сек = 6,25 Мегабайт/сек
100 Мбіт/сек = 12,5 Мегабайт/сек
200 Мбіт/сек = 25 Мегабайт/сек
1000 Мбіт/сек = 125 Мегабайт/сек

Як зателефонувати оператору Укртелеком?

  • Центральний Кол-центр з питань підключення Інтернет та Інтерактивного телебачення від Укртелеком для фізичних осіб: (044) 392-92-25. Весь перелік телефонів для зв'язку з операторами Укртелеком у регіонах вказано Тут.
  • Техпідтримка з інших питань, в т.ч. для відключення послуг Укртелеком: 0 (800) 506 800 (дзвінки тарифікуються згідно з тарифами Вашого оператора).